תביעת הלנת שכר

לקביעת פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תביעת הלנת שכר

פיצויי הלנת שכר

אדם שמשקיע מרץ, כישורים, לעיתים גם מאמץ פיזי ו/או מנטלי וכמובן זמן רב בעבודה מצפה לקבל על כך את התמורה המגיעה לו. במקרים שבהם המעסיק לא משלם בזמן את המשכורת שעליה התחייב מומלץ להגיש תביעת הלנת שכר – גם אם ישנה תחושת אי נעימות או חשש מפני תגובת המעסיק. דיני עבודה הוא תחום המומחיות העיקרי של משרד רן סיון עורכי דין ומגשרים, ובמהלך השנים הצטבר במשרד ניסיון רחב היקף גם בנושא הספציפי של הלנת שכר.

תביעת הלנת שכר – דגשים חשובים

* מועד הגשת התביעה – עפ"י חוק יש לשלם את שכרו של כל עובד עבור חודש מסוים ביום האחרון של אותו החודש, כלומר משכורת נובמבר אמורה להיות משולמת ב-30/11. יחד עם זאת, רשאים המעסיקים להעביר את המשכורת עד היום התשיעי בחודש הבא. מעבר לכך כבר מדובר על הלנת שכר.

* גובה הפיצוי – במקרה של הלנת שכר העובדים זכאים גם לפיצוי, מעבר לקבלת המשכורת עצמה כמובן. שיעור הפיצוי הוא 5% על השבוע הראשון של ההלנה, ו-10% עבור כל שבוע לאחר מכן (גם אם ההלנה הייתה רק על חלק משבוע). חשוב להדגיש כי ספירת הימים היא כבר מהיום הראשון לחודש ולא מהיום ה-10. כמו כן המעסיק יידרש לשלם הפרשי הצמדה.

* תביעה מהירה – תביעת הלנת שכר בסכומים נמוכים יחסית (עד כ-31,000 ש"ח) נידונה בהליך מהיר כדי לאפשר לעובדים לקבל את הכסף המגיע להם ללא עיכובים ממושכים.

* התיישנות – גם אם העובד קיבל את משכורתו אבל באיחור, כלומר לאחר היום ה-10 של החודש העוקב, הוא רשאי להגיש תביעה בגין הלנה. במקרה כזה הוא מחויב להגיש את התביעה תוך 60 יום לכל היותר.

טיפול מהיר ויעיל בתביעות הלנות שכר

מטבע הדברים תביעת הלנת שכר צריכה להתברר תוך זמן קצר ככל האפשר. במשרד רן סיון עורכי דין ומגשרים מודעים לכך ומקפידים להתנהל בזמינות גבוהה בכל התיקים הרלוונטיים. הטיפול בהלנת השכר מתבצע על בסיס בקיאות רבה בחוק ובפסיקה, נחישות גבוההובמידת הצורך גם ייצוג בפני בית דין לעבודה עד למיצוי מלא של זכויות העובד.

אין באמור לעיל להוות ייעוץ משפטי ואין להסתמך על הדברים בכל דרך שהיא. על כל מקרה להיבחן לגופו בהתאם לנסיבות כל מקרה

פיצויי הלנת שכר

לשיתוף ברשתות החברתיות :
לקביעת פגישה
השאירו פרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר
תביעת הלנת שכר

תפריט נגישות

שלחו ווצאפ!
1
💬 צריכים יעוץ?
Scan the code
שלום!
משרד עורכי דין ומגשרים רן סיון
קבעו פגישה עכשיו בווצאפ!