גישור סכסוכי עבודה

לקביעת פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גישור סכסוכי עבודה

  • לעיתים, בירור תביעה בבית הדין לעבודה יארך בין שנתיים ל-3 שנים, ובעלות לא מבוטלת.
  • במקרים רבים, לאחר שהוגשה תביעה לבית הדין לעבודה, מופנים הצדדים (העובד והמעסיק) לניסיון גישור (פישור) באמצעות מגשר.
  • הפנייה זו לגישור תגיע לאחר חודשים ארוכים ורק לאחר שלצדדים כבר נגרמו הוצאות לא מבוטלות ובמקרים רבים גם לאחר דיון מוקדם בבית הדין.
  • פנייה יזומה לגישור, עוד בטרם הגשת תביעה לבית הדין לעבודה, יכולה להביא לסיום הסכסוך במהירות ובעלויות נמוכות לאין שיעור הן למעסיק והן לעובד.
  • הגישור אצלנו מתבצע ע"י מגשרים מוסמכים שהם עורכי דין מומחים לדיני עבודה ומעודכנים באופן שוטף בהלכות וחידושי פסיקה ומביאים מניסיונם הרב ובכך מובילים את הצדדים לפתרון מהיר וזול יחסית של הסכסוך מחוץ לכותלי בתי הדין לעבודה.

לפרטים נוספים, מוזמנים לפנות אלינו – מעסיקים ועובדים ונסייע לכם בפתרון הסכסוך.

מגשרים

 

משפט העבודה התפתח מאוד בשנים האחרונות, באמצעות חקיקת חוקי מגן שונים ופסיקה ענפה של בתי הדין לעבודה אשר נוגעת בכל אחד מענפי העבודה השונים, תוך קביעת נורמות התנהגות מצופות הן ממעסיקים והן מעובדים.

עם התפתחות זו, עלתה גם המודעות של עובדים ושל מעסיקים בדבר חובותיהם וזכויותיהם מכוח דיני העבודה, צווי הרחבה, הסכמים קיבוציים וחוזי עבודה אישיים.

רובנו מעבירים את רוב שעות היום במקום העבודה וכתוצאה מכך, ישנה חשיבות עליונה לטיב מערכת היחסים בין עובדים למעסיקים אף שלעיתים, יחסים אלו עולים על שרטון, וכאן נכנסים דיני העבודה ומאפשרים לגשר ולהחליט מה יעלה בסופו של כל דיון או עימות בין הצדדים.

בפורטל זה של דיני העבודה, תמצאו מידע רב בנושאי משפט העבודה ובכלל זה, מאמרים חשובים, פסקי דין מרכזיים והסברים מפורטים בנושאים הבולטים ביחסי העבודה בין עובדים למעסיקים.

משרדנו עוסק במתן ייעוץ משפטי לעובדים ולמעסיקים ובייצוג בבתי הדין לעבודה בכל רחבי הארץ, בנושאים הבאים;

פיצויי פיטורים, התפטרות, תנאים פנסיונים – פנסיה והשתלמות, חופשה שנתית, הלנת שכר, שימוע לפני פיטורים, הודעה מוקדמת, עבודת נשים, תשלום נסיעות, הטרדה מינית בעבודה, הרעת תנאים בעבודה ועוד.

המידע הרב באתר מובא כשירות, אין לראות בו כייעוץ משפטי וחשוב לבחון כל מקרה לגופו.

אנו נשמח לסייע בכל שאלה, לכוון להדריך ולייצג אתכם בכל נושא בדיני עבודה.

לפנייה בכל שאלה לעורך דין דיני עבודה:

טלפון: 04-6468880 מייל: office@ransivan.co.il

לשיתוף ברשתות החברתיות :
לקביעת פגישה
השאירו פרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

תפריט נגישות

שלחו ווצאפ!
1
💬 צריכים יעוץ?
Scan the code
שלום!
משרד עורכי דין ומגשרים רן סיון
קבעו פגישה עכשיו בווצאפ!